€ 102.49

In Session (2024 Reissue, Concord Records, 3 LPs)

Vinyl

TIP

Will be released 09.08.2024

Compare versions

Description

Product details

Artists Albert King, Stevie Ray Vaughan
 
Genre Blues, Zydeco
Content 3 LPs
Publication date 09.08.2024
Product form 180g
Edition Concord Records, 2024 Reissue
 

Artist

Customer reviews

  • Duett

    Written on 24. January 2010 by Beat Schaufelberger.
    This customer review refers to a alternative version.

    der Grossen und keiner spielt den anderen an die Wand.

  • korrektur

    Written on 22. August 2009 by albert.
    This customer review refers to a alternative version.

    ...sehen, wie der alte albert den jungen stevie an die wand spielt!

  • Albert ist der Grösste

    Written on 08. June 2009 by bluesette.
    This customer review refers to a alternative version.

    Ist für Blues-Fans extrem spannend zu hören wie der alte Albert den jungen Stevie an die Wand spielt!

  • wer zu spät kommt...

    Written on 17. March 2006 by Helmut Anzer.
    This customer review refers to a alternative version.

    absolut genial und die Kommentare der beiden tönen so, als wäre man selbst mit dabei. Ein Muss für jeden Bluesfan!

  • :-)

    Written on 11. November 2005 by mike.
    This customer review refers to a alternative version.

    genau meine meinung (bis auf die kleinigkeit das SRV, albert nie an die wand spielen kann!)

  • Written on 28. October 2000 by Rolf S..
    This customer review refers to a alternative version.

    Ist für SRV-Fans extrem spannend, zu hören wie die beiden Blues-Heroes aufeinander treffen und wie der junge Stevie sein altes Vorbild an die Wand spielt. Live war er eh viel überzeugender als auf Studio-Produktionen, schaut euch mal den Video "Live At The El Mocambo" an, da scheint's, als wären Stevie und seine Gitarre zusammengewachsen zu einem einzigen Wesen !!

Show all reviews

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.com please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.