€ 66.49

--- (Mini LP Sleeve, Japan Edition, Limited Edition, Hybrid SACD)

Hybrid SACD

Important note: The SACD part of this item can only be played on SACD-compatible players.
Japan Edition

Shipping usually within 3 to 6 working days

Compare versions

Description

Product details

Artists Santana
 
Genre Pop, Rock
Content Hybrid SACD
Publication date 02.10.2020
Edition Limited Edition, Mini LP Sleeve
Version Japan Edition
 

Artist

Artists

Genre

Customer reviews

  • Kaufen, aber schnell!

    Written on 16. July 2019 by K. Raouf.
    This customer review refers to a alternative version.

    Der erste, geniale Streich dieser Band! Das waren noch Zeiten, als die Musiker ihre Instrumente noch beherrscht haben...

  • Meilenstein

    Written on 03. July 2011 by cherub.
    This customer review refers to a alternative version.

    Nach dem gestrigen Santana-Konzert in Montreux wieder mal gehört. Es bleibt dabei: Auch wenn keine einziger der grossen Santana (Publikums-)Hits drauf ist - insgesamt gehört dieses Album in die Reihe der Erstlinge, deren stürmische Qualität und Wucht der Künstler/die Künstlerin später nie mehr erreicht.

  • this is it

    Written on 08. February 2011 by JUan.
    This customer review refers to a alternative version.

    es groovt wie die hölle. wahnsinn.

  • Guter Erstling

    Written on 25. February 2010 by Beat Schaufelberger.
    This customer review refers to a alternative version.

    ..aber nicht so gut wie "Abraxas" und "3" .

  • Klassisch!!!

    Written on 26. August 2003 by Fingi.
    This customer review refers to a alternative version.

    Ein muss für jefe plattensammlung

  • knnniirrrrrrschh

    Written on 03. December 2002 by nero.
    This customer review refers to a alternative version.

    das einzige von santana, dass ich noch auf vinyl besitze. 1991 für 1$ in den usa erstanden, mindestens 10000x gehört und ausser rauschen fast nix zu erkennen...aber kauft euch die cd! genial, allein schon das titelbild ist 19.90 wert!

  • Written on 09. March 2001 by santana.
    This customer review refers to a alternative version.

    Dieses Album hat einige der schönsten und besten Santanalieder der 60'er und70'er Jahre.
    Sehr empfelendswert!!

  • Cool

    Written on 10. April 2000 by Prasa.
    This customer review refers to a alternative version.

Show all reviews

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.com please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.