€ 28.99

Life

Audio-CD

Shipping usually within 1 to 3 working days

Compare versions

Description

Product details

Artists Hardline
 
Genre Hardrock, Metal
Content CD
Publication date 26.04.2019
 

Tracks

1.
Place To Call Home
3:34
2.
Take A Chance
3:36
3.
Helio's Sun
3:42
4.
Page Of Your Life
4:42
5.
Out Of Time
3:53
6.
Hold On To Right
4:52
7.
Handful Of Sand
4:23
8.
This Love
5:09
9.
Story Of My Life
3:48
10.
Who Wants To Live Forever
3:52
11.
Chameleon
5:23
12.
My Friend
4:02

Artist

Artists

Customer reviews

  • Schade... der Mix!

    Written on 05. June 2019 by Marco.

    No doubt: Geile Band, toller Sänger, aber WARUM wurde diese tolle Stimme an diesen Stellen fast in den Hintergrund gemischt? Die Gitarren sind übermächtig weit vorne, deshalb gibt's einen Stern Abzug und ich finde es saumässig schade. Aber sicher auch mit diesem Mangel (meine persönliche Meinung) eine Kaufempfehlung

  • Rock it !

    Written on 27. April 2019 by El toro Loco.

    Hardline sind wieder da :-) nach den letzten Alben habe ich nicht gedacht dass sie noch so rocken können, das volle Brett super !

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.com please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.