Sold out

Unified

Audio-CD

1 other version available

Compare versions

Description

Product details

Artists Sweet & Lynch (Michael Sweet/George Lynch)
 
Genre Hardrock, Metal
Content CD
Publication date 10.11.2017
 

Tracks

1.
Promised Land
4:13
2.
Walk
5:38
3.
Afterlife
5:05
4.
Make Your Mark
4:07
5.
Tried & True
4:15
6.
Unified
4:28
7.
Find Your Way
4:23
8.
Heart Of Fire
4:16
9.
Bridge Of Broken Lies
4:39
10.
Better Man
5:03
11.
Live To Die
4:16

Artist

Customer reviews

  • Sweet&Lynch

    Written on 18. November 2017 by Johnny Castaway.

    Die erste Sweet&Lynch dünkte mich doch etwas stärker. Das Songwriting auf dem Nachfolger ist einfach weniger überzeugend. Lynchs Gitarrenarbeit ist aber erste Sahne, und Sweets Gesang sowieso. Ich glaube, der Mann könnte das Telefonbuch runtersingen, und ich würde zuhören! Nicht zu vergessen Lomenzo/Tichy; vor allem Lomenzo brilliert mit einigen interessanten Basseinsätzen. Alles in allem gibt's ein "gut".

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.com please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.