€ 20.49

Hüter der Wildnis (1976)

German · DVD

Shipping usually within 1 to 2 weeks

Description

Read more

Galen Clark hat nur noch wenige Monate zu leben. Er zieht sich zum Sterben in die Kalifornische Wildnis zurück. Wider Erwarten überlebt er, da ihn ein Indianer heilen kann. Dem neugewonnen Leben möchte er einen Sinn geben. Dafür legt er sich mit weissen Geschäftemachern an, die die riesigen Mammutbäume abholzen. In seinem Kampf schafft er es, die Hilfe von keinem geringerem als Abraham Lincoln zu bekommen. So entsteht der erste Nationalpark der USA - Yosemite. Nach einer wahren Geschichte.

Product details

Director David O'Malley
Actor Ken Berry, John Dehner, Denver Pyle, Cheryl Miller, Ford Rainey
Label 375 Media
 
Genre Western
Content DVD
FSK / age rating from age 6
Publication date 13.09.2019
Audio German
Length 90 Minutes
Screen 1.33:1
Year of production 1976
Original title Guardian Of The Wilderness
Region code 2
 

Cast & Crew

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.com please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.