Sold out

Chrigu und Sepp - Zwei Fäuste und ein Hallelujah - SRF Dokumentation

German · DVD

SWISS

Description

Read more

Er ist einer der Bösesten der Bösen und er wagt das Abenteuer seines Lebens: Christian «Chrigu» Stucki, der beliebte und erfolgreiche Schwinger. Er will sich mit seinesgleichen messen - weltweit. In der Mongolei, Indien, Österreich und im Senegal tritt er im Ring an. An seiner Seite ist Sepp Amstutz vom Jodlerklub Wiesenberg. Er unterstützt Chrigu im Ring musikalisch und moralisch.

Product details

Label Praesens SRF
 
Genre Documentary > Potrait, Biography
Documentary > Sports, Extreme Sports
Content DVD
FSK / age rating from age 0
Publication date 25.01.2018
Audio original language with subtitle (Dolby Digital 2.0)
Subtitles German (for deaf or hard of hearing), German
Length 168 Minutes
Region code 2
 

Cast & Crew

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.com please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.